Labels

Pages

Cari Blog Ini

Jumaat, 5 Oktober 2012

Iran vs Israel: Apa Media Mahu Anda Untuk Lupakan




Media korporat telah diberikan pesanan mereka untuk membuang tumpuan kembali ke Iran.

Berikut adalah recap apa yang mereka cuba untuk membuat anda lupa.

1. Terakhir Spring, Rose Gottemoeller, penolong setiausaha negeri dan perunding ketua nuklear Washington senjata, meminta Israel untuk menandatangani Nuklear Non-Proliferation Treaty. Israel enggan.

2. Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) meluluskan resolusi yang menyeru Israel untuk menandatangani Nuklear Non-Proliferation Treaty dan mengemukakan kepada pemeriksaan. Israel enggan.

3. IAEA meminta Israel untuk menandatangani Nuklear Non-Proliferation Treaty dan mengemukakan kepada pemeriksaan. Israel enggan.

4. pemberitahuan rasmi Iran ke IAEA pembinaan yang dirancang kemudahan sandaran rod bahan api menegaskan bahawa Iran bermain oleh peraturan Perjanjian Nuklear Non-Proliferation yang Iran telah menandatangani.

5. Iran membolehkan IAEA pemeriksaan semua kemudahan.

6. Bertentangan dengan tuntutan penjimatan muka, ia kelihatan bahawa AS dan Israel berdua terperangkap dalam keadaan tidak bersedia dengan pengumuman bawah tanah yang dirancang Iran (untuk mengelakkan sedang dibom) kemudahan pengayaan. Pertimbangannya adalah mudah. Kalaulah AS atau Israel mengumumkan kewujudan kemudahan dia baru sebelum Iran diberitahu IAEA, ia akan telah meletakkan Iran di bahagian pertahanan. Seperti sekarang ini, AS dan Israel seolah-olah bermain mengejar, pemutus keraguan tentang kebenaran tuntutan Israel untuk "tahu" bahawa Iran merupakan ancaman nuklear.

7. IAEA dan semua 16 Amerika Syarikat Agensi Perisikan adalah sebulat suara dalam perjanjian bahawa Iran tidak membina dan tidak memiliki senjata nuklear.

8. Pada tahun 1986, Vanunu Mordachai meniup wisel dan menyediakan gambar-gambar yang menunjukkan haram Israel kilang senjata nuklear di bawah reaktor di Dimona.

9. Israel membuat tuduhan yang sama terhadap Iraq bahawa ia membuat terhadap Iran, yang membawa kepada pengeboman stesen kuasa Israel di Osirik. Berikutan serangan tahun 2003, pakar-pakar antarabangsa diperiksa runtuhan stesen kuasa di Osirik dan mendapati tiada bukti sebuah kilang senjata rahsia dalam runtuhan.

10. Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) telah hanya mengeluarkan Laporan Goldstone, laporan pedas yang menuduh Israel daripada 37 jenayah perang tertentu dan jenayah terhadap kemanusiaan di Gaza awal tahun ini. Israel telah mengecam laporan itu sebagai "Anti-Semit (walaupun Hakim Goldstone adalah dirinya Yahudi), dan Amerika Syarikat akan menyekat laporan dari dirujuk kepada Tribunal Jenayah Perang di Hague, sekali gus menjadikannya Kerajaan AS aksesori selepas- -fakta.

11. Recently mendedahkan dokumen membuktikan bukan sahaja bahawa Israel mempunyai weapos nuklear, tetapi sebenarnya cuba untuk menjual beberapa Apartheid Afrika Selatan. Siapa lagi Israel mendekati untuk menjual senjata nuklear kekal sebagai soalan tanpa diminta.

12. Pada tahun 1965, Israel mencuri lebih 200-600 paun uranium gred senjata dari Amerika Syarikat.

13. Dokumen mendedahkan laporan daripada rejim bekas Afrika Selatan membuktikan bukan sahaja bahawa Israel telah mempunyai senjata nuklear selama beberapa dekad, tetapi telah cuba untuk menjual mereka ke negara-negara lain!

14: Tidak kurang sumber daripada Jerusalem Post mengesahkan bahawa Israel telah bersenjata kapal selam Jerman yang dibekalkan Dolphin mereka dengan peluru berpandu nuklear disebut-sebut.

Kita semua perlu Joe Wilson sekarang. Kita perlu berdiri dan menjerit, "PENIPU!" pada setiap ahli politik dan setiap media dungu bercakap yang menolak peperangan ini di Iran. Dan kita perlu menyimpan dong sehingga mereka mendapat mesej bahawa kita tidak akan tertipu lagi.

Israel mahu menghantar anak-anak anda di luar untuk mati di Iran, dan ANDA adalah satu-satunya yang boleh menghalang mereka.

Sila hantarkan komen ini kepada rangkaian sosial anda.

sumber:http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/IranvIsrael.php

maaf disebabkan penulisan tidak bagus, trimakasih atas bantuan google translator, untuk melihat artikal sebenar sila rujuk sumber

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

artikel lain dari ping busuk

click like n share