Labels

Pages

Cari Blog Ini

Jumaat, 6 Januari 2012

Makhluk Asing Ditemui Di Hutan Amazon



Gambar yang mana kononnya menunjukkan makhluk asing yang mengintai di Amazon telah dikemukakan sebagai bukti bahawa terdapat aktiviti yang luarbiasa di muka bumi.



Imej menunjukkan yang mana makhluk yang tidak dikenali berdiri dengan belakang melengkung beberapa kaki sahaja dari sesuatu yang tampak seperti bebola cahaya terapung di di belakang sekumpulan kanak-kanak, adalah jelas diambil dari rakaman video yang ditangkap oleh dua pelancong British yang melawat di rantau Mamaus, hutan hujan Brazil.


Video itu diperolehi yang dicatatkan oleh penulis paranormal Mike Cohen, yang mengatakan kawasan itu dikenali untuk “aktiviti UFO yang kerap”.

Beliau berkata: “Ini adalah rakaman yang sangat menarik yang sukar untuk disangkal. Ia datang dari kawasan yang dikenali sebagai mengalami aktiviti UFO yang kerap. Ia agak jelas bahawa makhluk asing berminat dalam rantau ini disebabkan oleh kepelbagaian biologikal. Kawasan ini juga fokus penyiasatan peringkat tinggi kerajaan Brazil yang dikenali sebagai Operasi Prato, di mana tentera telah dihantar untuk memantau dan mengesahkan kehadiran makhluk asing di rantau ini.”

Rakaman ini telah direbut oleh penerbit Hollywood untuk digunakan dalam filem, menurut Encik Cohen.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

artikel lain dari ping busuk

click like n share